مرکز پاورپوینت اکران

پاورپوینت مهندسی پاورپوینت پزشکی پاورپوینت انسانی پاورپوینت درسی پاورپوینت هنر پاورپوینت آموزشی پاورپوینت عمومی

اطلاعیه فروشگاه

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید فایل، داشتن سوال، پیشنهاد، انتقاد، مشاهده فایل انحصاری خود در فروشگاه و نیز سفارش ساخت پاورپوینت جدید، به شماره تلفن 09141594468 پیامک بزنید تا سریعا رسیدگی شود.

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش ) - 30 اسلاید

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش ) - 30 اسلاید

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش )

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش )

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش )

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش )

پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش )تعریف فروش

تعریف سنتی فروش : روند انتقال کالایی به شخص غیر، تحت قیمتی توافق شده
تعریف متداول فروش : فروش عبارت است از تشخیص احتیاجات خریدار بالقوه و برآورده کردن آنها
عوامل کلیدی فروش
1- تلاش برای رسیدن به وضعیت برد – برد
2- ایجاد اعتماد در مشتری
3- تقویت اعتماد در مشتری
4- شناخت و تشخیص نیازهای مشتری
5- کمک به مشتری
6- ایجاد اشتیاق و علاقمندی در مشتری
 پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش )

روندی هفت مرحله ای فروش

 

.1استقبال از مشتری ، ملاقات و خوش آمد گویی ، انجام مشاوره
.2معرفی خودرو و خدمات پس از فروش
.3امتحان و آزمایش خودرو
.4مذاکره و انعقاد قرارداد و فروش
.5تحویل خودرو
.6پیگیری رضایت مشتری
.7ارائه خدمات پس از فروش

 پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش )

  عواقب رضایت یا عدم رضایت مشتری

1 . از هر 100 مشتری ناراضی 90 نفر هیچگاه برای بار دوم مراجعه نمی کنند .
2 . هر مشتری راضی ، رضایت خود را برای 5 نفر دیگر ابراز می کند  .
3 . هر مشتری ناراضی ، عدم رضایت خود را به 9 نفر دیگر ابراز می کند .
4 . 13% مشتریان ناراضی ، عدم رضایت خود را به 20 نفر دیگر ابراز می کنند .
5 . هزینه جذب مشتری جدید ، 5 برابر هزینه حفظ مشتری قدیمی است .
 متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش ) است؛

برای دانلود کل پاورپوینت استانداردهای خدمات پس از فروش ( دوره آموزشی مدیریت خدمات پس از فروش ) از لینک زیر استفاده کنید:



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 10,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
estandardhaye_khadamate_pas_az_foroush_2100945_4827.zip259.5k