مرکز پاورپوینت اکران

پاورپوینت مهندسی پاورپوینت پزشکی پاورپوینت انسانی پاورپوینت درسی پاورپوینت هنر پاورپوینت آموزشی پاورپوینت عمومی

اطلاعیه فروشگاه

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید فایل، داشتن سوال، پیشنهاد، انتقاد، مشاهده فایل انحصاری خود در فروشگاه و نیز سفارش ساخت پاورپوینت جدید، به شماره تلفن 09141594468 پیامک بزنید تا سریعا رسیدگی شود.

پاورپوینت مدیریت امور استخدامی - 10 اسلاید

پاورپوینت مدیریت امور استخدامی - 10 اسلاید

پاورپوینت مدیریت امور استخدامی

پاورپوینت مدیریت امور استخدامی

پاورپوینت مدیریت امور استخدامی

پاورپوینت مدیریت امور استخدامی

4- برای انتخاب و استخدام چه روشهایی را باید به کار ببندیم

5- تحت چه شرایطی افراد را باید انتصاب نمود تا نیاز سازمان تامین شود

 

•جواب سئوال اول در M.P.P. مشخص شده است و در مورد باقی سئــوالات از عملیات استخـدامی کمک میگیریم که شــــامل ســــه مرحله 1- کارمندیابی

    2- گزینش 3- انتصاب میباشد .

 

1- کارمند یابی : اولیــن مرحلـــه عملیات استخـدامی میباشد و میزان دشواری این فرآیند به نوع نیروی کار مورد نیاز و بازار کار بستگی دارد بنــابراین کارمند یابی عبارتست از: پیدا کردن کارمند مناسب و شایسته برای سازمان

 

* فرایند کارمندیابی باید طوری باشد که تعــداد داوطلبین واجـد شرایط زیاد باشد ، هر چقدر تعداد داوطلبین بیشتر باشد انتخاب راحت تــــر میشود و میتوان افراد بهتری را برای سازمان انتخاب نمود .

 

مزایای کارمندیابی داخلی :

پاورپوینت مدیریت امور استخدامی

 

1- همبستگی و علاقه کارکنان نسبت به کارکنان بیشتر میشود

2- نارضایتی های شغلی کاهش می یابد

3- کاهش هزینه های آموزشی

4- آشنا بودن کارکنان فعلی با قوانین و مقررات سازمان

5- کاهش خطر ریسک نسبت به ورود افراد ناشناخته به سازمان

معایب کارمندیابی داخلی :

1- عدم ورود عقاید و افکار جدید به سازمان

2- عدم استفاده از دانش و تخصص جدید

3- عدم ورود نیروهای جوان که در نتیجه باعث کاهش فعالیت سازمان میگردد

کارمندیابی از منابع خارجی :

وقتی نتوانیم از منابع داخلی ســـازمان تامین نیرو کنیم در آنصورت مجبوریم از منابع

خارج از سازمان تامین نیرو کنیم که این امر از راههای ذیل امکانپذیر است :  

از روش پیشنهادی ریچـــارد اوربورگ(Richard Orburg)  استفاده میکنند که

شامل مراحل زیر میباشد :

پاورپوینت مدیریت امور استخدامی

 

1- پذیرش متقاضی شغل

2- مصاحبه مقدماتی

3- تنظیم فرم درخواست شغل

4- آزمونهای استخدامی

5- مصاحبه های استخدامی

6- تحقیقات محلی

7- معاینات پزشکی

 

مصاحبه مقدماتی :قبل از تنظیم فرم درخواست شغل بصورت مقدماتی انجــام

میگیرد .برای کسب اطلاعات از متقاضی و سوابق کار و تطبیق مندرجات آن با

اطلاعاتی که از متقاضی از سایر منابع کسب گردیده تنظیم می شود .

 

متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت مدیریت امور استخدامی است؛

برای دانلود کل پاورپوینت مدیریت امور استخدامی از لینک زیر استفاده کنید:



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 10,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
modiriate_omoore_estekhdami_2111111_5579.zip242.7k